4+1 Πλεονεκτήματα του Responsive Design

Όλοι έχουμε διαπιστώσει ότι η χρήση του διαδικτύου μέσα από κινητές συσκευές έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας. Αν ρίξετε μία ματιά γύρω σας θα δείτε ότι ο αριθμός των χρηστών του internet που επιλέγει να έχει πρόσβαση από το κινητό ή το tablet έχει αυξηθεί.

Μέχρι το 2012, οι ιστοσελίδες κατασκευάζονταν αποκλειστικά βάση την προβολή τους στον επιτραπέζιο υπολογιστή, οπότε είχαν πολύ συγκεκριμένες προδιαγραφές. Με την χρήση των κινητών τηλεφώνων και στην συνέχεια των tablet δημιουργήθηκε η ανάγκη για την καλύτερη προβολή των ιστοσελίδων σε αυτές τις συσκευές.

Τη λύση σε αυτό το πρόβλημα την έδωσε το Responsive Design.

Διαβάστε Περισσότερα

we cannot solve our problems with the same thinking

5 + 1 αιτίες που δυσχεραίνουν την «Εμπειρία Χρήστη»

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στις μεγαλύτερες εταιρίες του κόσμου σε σχέση με τις μικρότερες; Η απάντηση βρίσκεται σε 2 λέξεις, «Εμπειρία Χρήστη». Για να εξασφαλίσουν οι μεγάλες εταιρίες καλύτερη εμπειρία χρήστη, δαπανούν εκατομμύρια σε έρευνες. Έτσι δίνεται δυνατότητα στις μικρότερες εταιρίες, να αποκτήσουν τεχνογνωσία, την οποία θα χρησιμοποιήσουν για να αποκτήσουν ένα μερίδιο της αγοράς.

Θα πρέπει λοιπόν να σκεφτείτε ανταγωνιστικά και να παρέχετε καλύτερη «Εμπειρία Χρήστη» στους πελάτες σας. Η «Εμπειρία Χρήστη» δεν περιορίζεται μόνο στο φυσικό ή ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά σε οποιαδήποτε αλληλεπίδραση του πελάτη με την εταιρία.

Διαβάστε Περισσότερα

Η ψυχολογία του checkout

Όταν έχετε μια online επιχείρηση, είναι πολύ φυσικό να την επιμελείστε συνεχώς και να επενδύετε πάνω σε αυτή. Το λάθος που κάνουν οι περισσότεροι είναι ότι αφιερώνουν όλη τους την προσοχή σε ένα κομμάτι του e-shop, όπως η αρχική σελίδα. Σίγουρα η αρχική σελίδα είναι πολύ σημαντική, καθώς αυτή θα τραβήξει τους δυνητικούς πελάτες και θα τους κάνει να ολοκληρώσουν μια αγορά.

Συχνά όμως προσπαθείτε να βελτιώσετε τη σελίδα σας, ώστε να φέρετε νέους πελάτες και παραμελείτε να διατηρήσετε εκείνους που ήδη έχουν αγοράσει από εσάς. Οι πελάτες που έχουν αγοράσει ήδη μια φορά έχουν περισσότερες πιθανότητες να ξαναγοράσουν. Σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα για ιστοσελίδες e-shop, το ποσοστό εγκατάλειψης του shopping cart ξεπερνάει το 67%. Το ποσοστό αυτό αφορά νέους και παλιούς πελάτες ενός e-shop. Μην απογοητεύεστε όμως, το θετικό είναι ότι υπάρχει χώρος βελτίωσης για την αντιμετώπιση της συμπεριφοράς αυτής.

Διαβάστε Περισσότερα

-
Εταιρία κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων.
Αλκιβιάδου 26, Ελευσίνα Αττικής, 19200 Ελλάδα - 2155356523